ТОВ Інтерлінія – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОВ Інтерлінія, код ЄДРПОУ 20804172, юридична адреса: 79014, Україна, м.Львів, вул.Станція Личаків, буд.7, електронна пошта: interline.director@gmail.com є офіційним дилером ТМ Atlant, Midea, Snaige, Artel, Gorenje, Ardesto, Zelmer на території України. 

Сайт – веб-сайт, розміщений в мережі Інтернет за адресою: www.leotech.com.ua, включаючи всі його веб-сторінки. 

Товар – товари, зображення і / або опис яких розміщено на Сайті. Публічна оферта – направлено невизначеному колу осіб публічну пропозицію ТОВ Інтерлінія, яке стосується укладення електронного договору купівлі – продажу Товарів на певних ТОВ Інтерлінія умовах.

 Користувач / Покупець – особа, яка переглядає інформацію на Сайті і / або замовляє та / або отримує, і / або резервує Товари з використанням технічних інструментів сайту.

Одержувач – Покупець, або особа, від імені Покупця фактично отримує Товар, який був доставлений компанією-перевізником. 

Замовлення – належним чином оформлений і розміщений за допомогою сайту запит користувача на здійснення покупки обраних ним Товарів. Акцепт – вчинення Користувачем дій, спрямованих на прийняття умов публічної оферти.

Реєстрація – заповнення Користувачем відповідної форми на Сайті із зазначенням необхідних для ідентифікації даних.

Особистий кабінет – сторінка сайту, яка містить історію замовлень Користувача / Покупця, зроблених за допомогою Сайту і персональну інформацію, зазначену при реєстрації. Особистий кабінет Покупця може містити також іншу інформацію, необхідну для ідентифікації Користувача / Покупця і оформлення замовлень, обсяг якої визначається ТОВ Інтерлінія самостійно. 

Зворотній зв’язок – спілкування з Покупцями за допомогою електронної пошти leotech@interline.in.ua на яку Покупець може відправити звернення, яке стосується товарів, розміщених на сайті www.leotech.com.ua (запит про технічні характеристики, умови експлуатації) сервісних питаннях і інших, які стосуються товарів торгових марок, представлених на сайті www.leotech.com.ua.

1 Загальні положення 

1.1. Інформація, розміщена на Сайті, містить умови пропозиції покупки Товару і являє собою Публічну оферту ТОВ Інтерлінія, адресовану невизначеному колу осіб – користувачам сайту. 

1.2. Акцептом є факт реєстрації Користувача / Покупця на сайті, який має виражений намір Користувача / Покупця здійснити придбання обраних на Сайті Товарів.

1.3. Акцептом Користувач / Покупець підтверджує свою повну і беззастережну згоду з усіма положеннями і правилами цієї Публічної оферти без будь-яких винятків і обмежень, і підтверджує, що він ознайомлений з умовами на момент скоєння Акцепту. 

1.4. Договір вважається укладеним з моменту підтвердження реєстрації. 

1.5. Оплата товару здійснюється виключно в гривні шляхом безготівкового розрахунку / готівкою за фактом доставки.

2 Інформація про товар, ціна Товару

 2.1. Представлені фото – зразки містять один і більше видів товару певного артикулу і текстову інформацію про артикул, доступні модифікації, вартість за одиницю товару та інше. 

2.2. Вартість товару, представленого на Сайті вказана з урахуванням ПДВ.

3 Порядок оформлення Замовлення 

3.1. Користувач / Покупець може самостійно оформити замовлення на будь-який товар, який доступний для замовлення на сайті. 

3.2. У разі відсутності замовленого товару, представник ТОВ Інтерлінія зобов’язаний довести до відома Користувача / Покупця таку інформацію за допомогою засобів зв’язку, залишеними Користувачем / Покупцем при реєстрації на Сайті.

3.3. У разі відсутності замовленого товару Користувач / Покупець має право замінити його на Товар аналогічної моделі або анулювати Замовлення, зателефонувавши на номери, зазначені в розділі Контакти. 

3.4. Користувач / Покупець має право скасувати замовлення зателефонувавши на номери вказані в розділі Контакти.

4 Доставка товарів

4.1. Доставка товарів, замовлених на Сайті, здійснюється службами доставки по території України відповідно до умов, зазначених на сайті в розділі «Оплата і доставка».

4.2. Разом з Замовленням Покупцеві надаються передбачені чинним законодавством документи.

4.3. При отриманні Товару Покупець зобов’язаний перевірити товар за кількістю, якості, асортименту та комплектності.

4.4. Фактом приймання Товару Покупцем є оплата Товару.

4.5. У разі, якщо доставка Замовлень здійснюється службами доставки (далі – «Компанії-перевізники»), шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець в повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитися на веб-сайтах відповідних компаній-перевізників. 

4.6. Ризик випадкової загибелі та / або випадкового пошкодження Товару переходить до Одержувача з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підписи в документах, що підтверджують доставку Замовлення.

5 Повернення Товару.

5.1. Повернення Товару належної якості.

5.1.1. Повернення Товару належної якості здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 (зі змінами та доповненнями).

5.1.2. Покупець має право відмовитися від поставленого йому товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару виключно за умови, що збережений товарний вид, споживчі властивості Товару, фабрична упаковка і розрахунковий документ (електронний документ, квитанція, товарний або касовий чек, квиток , талон або інший документ, що підтверджує факт отримання коштів, із зазначенням дати здійснення розрахунку).

5.1.3. Повернення Товару належної якості, доставка якого була здійснена Компаніями-перевізниками здійснюється за рахунок Покупця.

5.2. Повернення Товару неналежної якості.

5.2.1. На товари представлені на сайті діє офіційна гарантія від виробника. Гарантійний термін встановлюється виробником. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач має право вимагати у порядку, встановленому Законом України «Про захист прав споживачів»:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

5.2.2. У разі повернення Товару, який має суттєвий недолік відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991 (Із змінами і доповненнями), доставка якого була здійснена Компаніями-перевізниками, ТОВ Інтерлінія повертає кошти за фактом повернення товару. Витрати, пов’язані з доставкою такого Товару Покупцеві Компанією-перевізником покриваються за рахунок ТОВ Інтерлінія.

5.2.3. Додаткові положення про порядок повернення товарів, доставка яких була здійснена Компаніями-перевізниками, зазначені в розділі сайту «Умови повернення товару».

6 Права та обов’язки ТОВ Інтерлінія

6.1. ТОВ Інтерлінія має право:

6.1.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів і послуг доставки (відмовити в оформленні Замовлення / продажу і доставці товарів) у разі порушення Користувачем / Покупцем умов Публічної оферти;

6.1.2. На свій розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на продукти. У будь-якому випадку, ціна Товару з підтвердженого ТОВ Інтерлінія Замовлення залишається незмінною;

6.1.3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення / анулювати Замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення на адресу електронної пошти, зазначеної Покупцем при реєстрації (або дзвінком оператора Call- центру на вказаний Користувачем / Покупцем номер телефону);

6.1.4. На свій розсуд, в односторонньому порядку вносити зміни в умови Публічної оферти, шляхом її розміщення (опублікування) в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (опублікування), якщо інший термін вступу змін в силу не визначений додатково при їх публікації.

6.1.5. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи і маркетингової активності, які проводяться або будуть проводитися Продавцем і / або третіми особами партнерами продавця. Також, згідно з умовами цієї Публічної оферти і Політикою конфіденційності, відправляти Користувачам електронні листи або повідомлення з інформацією про новини, рекламних заходах, маркетингової активності, інших комерційних пропозиціях ТОВ Інтерлінія;

6.1.6. Організовувати доставку Замовлень, залучаючи до надання послуг з доставки третіх осіб.

6.2. ТОВ Інтерлінія зобов’язується:

6.2.1. Після здійснення підтвердження Заявки, виконувати належним чином оформлення та підтвердження Замовлення;

6.2.2. Доставити Товари згідно з оформленими Замовленням та умовами Публічної оферти;

6.2.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару при його пакування та підготовки до доставки;

6.2.4. Жодним чином не розголошувати інформацію про персональні дані користувачів і Покупців, паролі та інші дані доступу відповідно до Правил безпеки, розміщені на Сайті;

6.2.5. Надати кожному Користувачеві можливість відмовитися від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій ТОВ Інтерлінія, які направляються останнім на адресу електронної пошти або іншим шляхом, вказаним при реєстрації на сайті.

7 Права та обов’язки Користувача / Покупця.

7.1. Користувач / Покупець має право:

7.1.1. Вибирати Товари, оформляти і направляти Замовлення на відповідних сторінках сайту;

7.1.2. Вимагати від ТОВ Інтерлінія виконання умов та зобов’язань, передбачених цією Публічної офертою;

7.1.3. Відмовитися від отримання рекламних матеріалів та інших комерційних пропозицій ТОВ Інтерлінія, які направляються останнім на адресу електронної пошти користувача або іншим способом;

7.2. Користувач / Покупець зобов’язується:

7.2.1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитися з усіма його умовами і положеннями;

7.2.3. Ознайомитися з інформацією про товар (його описом), яка розміщена на Сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення;

7.2.4. Належним чином оплатити і отримати оформлений відповідно до умов цієї публічної оферти Замовлення;

7.2.5. При реєстрації та / або при оформленні Замовлення надати ТОВ Інтерлінія повну інформацію, необхідну для здійснення поставки Замовлення. Користувач / Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання ТОВ Інтерлінія своїх зобов’язань перед Клієнтом / Покупцем.

7.2.6. При отриманні Замовлення переконатися в цілісності і комплектності Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. При пошкодженні або неповної комплектації Товару – зафіксувати все відмінності в Акті, який разом з Покупцем має підписати особа, яка здійснює доставку Замовлення.

7.2.7. Ознайомитися з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників до моменту оформлення Замовлення.

8.Відповідальність сторін. Порядок вирішення спорів.

8.1. ТОВ Інтерлінія не несе відповідальності за якість каналів зв’язку загального користування та можливі перебої в мережі передачі даних (в тому числі, але не виключено глобальної мережі Інтернет), за допомогою яких здійснюється доступ до Сайту.

8.2. Будь-яка скарга чи заява Користувача / Покупця повинна бути оформлена в письмовій формі. ТОВ Інтерлінія будуть вжиті всі необхідні заходи щодо задоволення скарги / претензії Користувача / Покупця, якщо така скарга / претензія буде обґрунтованою і оформленої відповідно до чинного законодавства України.

8.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або в зв’язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді по матеріального і процесуального права України, з дотриманням умов щодо підсудності та підвідомчості.

9 Форс-мажор.

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання своїх зобов’язань, якщо таке невиконання стало наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язане з волевиявленням сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійні лиха, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору і безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору і які Сторони не могли ні передбачити, ні попередити.

9.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов’язань через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні факт підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде відповідний документ, виданий уповноваженою Торгово-промисловою палатою України або іншим належним чином уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.

10 Застереження щодо збору та обробки персональних даних.

10.1. При акцепт договору Користувач / Покупець надає свою згоду на збір і обробку персональних даних відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297 – VI «Про захист персональних даних».

10.2. Будь-яка інформація, отримана від Користувача / Покупця, ніколи і ні за яких умов не буде надана третім особам, за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України.

10.3. Надана користувачем / покупцем інформація використовується при обробці Замовлення, а також для надання Користувачеві / Покупцеві комерційних пропозицій ТОВ Інтерлінія.

10.4. Особисті відомості можна змінити, оновити або видалити в будь-який час в розділі «Особистий кабінет».

10.5. Для того, щоб забезпечити Користувача / Покупця інформацією про продукцію, розміщеної на сайті, ТОВ Інтерлінія можна направляти Покупцю інформаційні повідомлення.

10.6. Персональні дані користувача / Покупця обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 року № 2297- VI «Про захист персональних даних» та Правил безпеки, зазначених в розділі сайту «Безпека».

11. Інша інформація.

11.1. До відносин між Користувачем / Покупцем і ТОВ Інтерлінія застосовуються положення чинного законодавства України.

11.2. Фотографії Товару, що містяться на сторінках сайту, можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару. Описи / характеристики, які супроводжують товар не претендують на загальну повноту інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації про товар Користувач повинен звернутися за телефонами, вказаним в розділі Контакти.

11.3. ТОВ Інтерлінія може здійснювати аудіо фіксацію розмов на Гарячої лінії, з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення користувачів / Покупців про факт здійснення аудіо фіксації шляхом усного попередження. Такий запис може відбуватися ТОВ Інтерлінія для реалізації останнім своїх прав і законних інтересів а також з метою підвищення якості надання послуг і т.п .. ТОВ Інтерлінія керується твердженням, що Користувач / Покупець, не згоден з аудіо фіксацією розмови, має можливість не продовжувати спілкування з оператором гарячої лінії після отримання повідомлення про проведення аудіо фіксації.

11.4. ТОВ Інтерлінія залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію, представлене на сайті.